Üçüncü haftanın sonunda

 Proje fitness'ın ucu kaçtı farkındayım. Ama burayı tamamen terketmek değil niyetim. Sadece biraz zamana ve enerjiye gereksinimim vardı. Onu da ancak şimdi bulabildim. Bugün proje fitness'ın kaçıncı günü bakalım: 3. haftayı bitirmişiz. Durum: 68.8 kilo. Evet bıraktığım son güne ve hatta başlangıca göre kilo aldım. Çünkü araya taşınma gibi can sıkıcı işler girdi, mutfaksız kaldım, dışarıdan yedim, spor yapmaya fırsatım olmadı. Fakat ne yapmadım? Enseyi karartmadım. Dört gün önce yoga ile spora tekrar başladım. Ertesi gün spor açısından boş geçti. Dün bir buçuk saat yürüyüş, bugün de parkta bisikletle iki tur attım, aralarda dinlenerek. Yani 4 günün 3'ü sporla geçti. Menülerimde glisemik endeksi yüksek de olsa pilav yiyorum. Fakat tıka basa doldurmadan. O yüzden artık yarı aç gezmiyorum, son bir senedir olduğu gibi. Ve spor yapacak enerjim oluyor. Bir de diğer işlerimi. 

Geçen gün önemli bir şey keşfettim. Beni tok tutan ve sonrasında gün boyu enerjik hissetmemi yarayan ne kadar gıda varsa hepsi insülin direncini zayıflatan gıdalar, yani benim için sağlıklı: barbunya fasulye, yulaf, avokado, yeşil çay, brokoli (bayılırım), yumurta, lahana, brüksel lahanası, somon balığı bunlardan bazıları. Yani, kendimi dinlemeye devam.

Kendimi dinlemek: aç mıyım gerçekten? yoksa pisboğazlıktan mı o hurmayı yemek istiyorum? canım ne çekiyor şu anda? öğlen yediklerim beni hala tok tutuyor, o zaman şu anda yoğurtlu semizotu salatası muhteşem bir akşam yemeği olabilir. Ya da canım sadece hafif bir meyve istiyor, yoğurtlu meyve ile bu akşamı kapatabilirim.

Bugünkü kahvaltı tabağım şu:



üstünden iki küçük kavak inciri de yedim. Tabakta yok.

Bu akşam mantarlı biberli omlet ve buharda haşlanmış lahana ve brokoli (üstüne az zeytinyağı ve sarmısak tozu) yiyeceğim. Bakalım bu dört günün sonunda kilomda nasıl bir değişiklik olacak? Yarın sabah ortaya çıkar. 


Yorumlar

  1. ben takipteyim :) gizli gözler üstündeeee hihi
    joe'm ya, sen bir yürüyüş adımsayar vs kullanıyor musun, evetse ne kullanıyorsun. GPSe göre mi çalışıyor yoksa GPS+hareket mi yani şunu öğrenmek istiyorum, diyelim hava yağmurlu ve evdesin ama evdeki crossfit'te koşuyorsun ve bunu da günlük sayaca eklemek istiyorsun. Nasıl olacak acaba o?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba tek okurusun buranın :D :D :D. Ama sıkılırsan bırakmaktan çekinme lütfen. Ben biraz da kendime belge olsun diye yazıyorum. Ve word dosyasına yazmıyorsam, sadece başkalarının da okuma ihtimaline inanmak. O ihtimal bana yetiyor.
      Adımsayar kullanmıyorum. Onun yerine saat dakika hesabı yapıyorum daha kolay. Çünkü 4000 adım bana bir şey ifade etmiyor. Ya da önerdikleri gibi 10 000 adım. Ama bir buçuk saat yürüyüşle bir günde bile sıkılaşmış hissediyorum kendimi. (ve bir gün sürüyor o etki o yüzden ertesi gün yine spor yapmak gerekiyor). Ve doktor bana bir saat önermişti yıllar önce. O da bir referans.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lokma'dan yulaflı krepe.

Zaman en iyi ilaç derlerdi de inanmazdım :)

On ay sonra, yeni yaklaşım: makro besinler.