Dördüncü hafta: minik bir zafer.

 Bugün içime bir ümit doğdu. Sabah tartıda 68.5 kiloydum. Nasıl oldu anlamadım çünkü dün spor da yapmamıştım. Diğer günler de spor yapmama rağmen kilo alıyordum. İki gün önce tartı 69.2 i gösteriyordu. Yani birden 700 gr. gitti. Güle güle.

Bugün aslında dördüncü hafta sayılmaz. Geçen posttan bu yana gerçekten fitlik üstüne doğru şeyler yapmaya başladım. Ve bugün ufacık bir işaret. Doğru yoldasın diyen. Yani on günün sonunda 300 gr. vermiş oldum başlangıca göre. Olsun az olsun kalıcı olsun. Bu moralle bugün iki saate yakın yürüdüm. Ve akşam yine hafif bir mercimek çorba. Biraz ekmek peynir salatalık sucuk. Spor sonrası da kaju ve badem. Protein. Kulağa sağlıklı geliyor. Yarınki kilomu öyle merak ediyorum ki. Sanki daha da düşecek.

Uzun zaman 68.8  gösterdi tartı. O kadar spor yediklerime dikkat etmek. Iıh. Azalmak bilemedi bir türlü. Aksine arttı kilolar. Dediğim gibi bugün biraz ümit.

Aslında ertesi günkü kiloyu akşamdan tahmin edebiliyorum. Yemek yemiş olsam bile, tartıda çıkan kilodan yaklaşık bir kilo eksik. Gittim tartıldım: 68.8. Yarın 68 kilo çıksam bayram olur. Bunca günden sonra. 67.8 çıksam sokakta perende atarım.

Yorumlar

  1. 1 ay oldu bloğu açalı :) tebrikler öncelikle. Adımsayar app beni acaip gaza getirdi, bilmem sana göre bir şey mi ama, motivasyon çok önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir ay oldu. beni de bu blog motive ediyor. adımsayar ııh. etmez. sanmıyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lokma'dan yulaflı krepe.

Zaman en iyi ilaç derlerdi de inanmazdım :)

On ay sonra, yeni yaklaşım: makro besinler.