Proje: Fitness! Girizgâh

Eylül ayı, okuldan kalma alışkanlıkla sanırım, benim için yeni başlangıçlar, yeni kararlar, yeni atılımlar için doğru zaman gibi gelir. Bu sene yeni eve taşınma işi ve mammografi sonucu da Eylül'e rastlayınca, taze bir sayfa açmak istedim hayatımda. Mammografi sonucu insülin direncinin vücudumda hasar oluşturmaya başladığını haber verdi. Hasar henüz küçük ve önemsiz fakat ben canavarı bebekken öldürmek taraftarıyım. O yüzden harekete geçmek için şu an en doğru zaman diye düşünüyorum. Gerçi bu hasar ortaya çıkmadan bir sene önce diyetisyenle çalışıp 8 kilo vermiştim. Fakat artık diyetisyeni dinlemek/kendimi dinlemek arasında kendimi dinlemeyi tercih ediyorum. Diyetisyenden öğrendiklerimi kendi bilgilerimle harmanlayıp burada günlük tutarak, kiloları verme sürecinde kendimi motive etmek bu blogu açmaktaki amacım. Eski blog şimdilik dursun.

Başlangıç kilom 68,6. İlk hedefim 65,6 olmak. Buna düzenli egzersiz ve diyetle bir buçuk ayda ulaşmayı amaçlıyorum. Yani Ekim 15, 2020.

Yorumlar

  1. Şahane! Ben de Eylül'de başlıyorum. Sağlıklı kilo alma, spor ve yürüyüşlere. Bu ruhu seviyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sonbahar tazeliği bir nevi. Sana da spor çok yakışır.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lokma'dan yulaflı krepe.

Zaman en iyi ilaç derlerdi de inanmazdım :)

On ay sonra, yeni yaklaşım: makro besinler.