3. gün

Bugünkü kilo: 68.0 düne göre -200 gr.

Kaçamak: yok  ✨

Spor: sabah yoga, karın kaslarını eritsin diye tekne duruşu, ve ismini bilmediğim başka bir hareket (tekne duruşu gibi ama dizlerin birini kendine çekiyorsun sonra öbürünü) akşam üstü yaklaşık 40 dk yürüyüş.

Gün içinde bir öğün ekmeksiz et ve meyve yedim, bir ara öğün yulaf lapası yoğurt armut. Akşam peynirli hindi fümeli az salatalı sandviç. Sabah da az tahin pekmezli dünkü kahvaltının hemen hemen aynısı.

Pazartesi günü taşınma günü, pek spor yapamam herhalde. Cumartesi Pazar da sahil ve cadde çok kalabalık olur. Ama tam 67'li kiloların sınırına gelmişim. Ne yapsam?

  1. Kalabalığa rağmen yürüsem şöyle 40 dk en az.
  2. Yoga süresini arttırsam ve kilo verdiren hareketlere odaklansam.
Bugün evi oda oda toparlayacağım. Aslında oturmamak iyi. Bir ara yoga da yapmak istiyorum. Dün sokağa çıktığımda vücudum kendini o kadar iyi hissettiriyordu ki. Toplam on dakika uyduruk yoga sayesinde.

Dün bir de değişik bir gelişme oldu. Canım C. ve annesi bana bir doktor önerdiler. Düşündüm taşındım ve o çözümü yedekte tutmaya karar verdim. Eğer Ekim'in 15'ine kadar 65,6'ya kendi çabamla inemezsem o zaman doktor kontrolünde ilaçlarla zayıflayacağım. 

Bugün sadece kahvaltıda yeşil çay içmedim. Gün içinde içeyim. Hem metabolizmayı hızlandırıp yağ yakıyormuş, hem ödem atıyor hem de insülin direncine olumlu etkisi varmış. İlk günden beri içiyordum. 

Yarın 67'leri görür müyüm? Yoksa gene 68,6'lara mı çıkarım? 

Bu blog güzel bir motivasyon oldu benim için.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lokma'dan yulaflı krepe.

Zaman en iyi ilaç derlerdi de inanmazdım :)

On ay sonra, yeni yaklaşım: makro besinler.