2. gün

Dünkü kilo: 68.6
Bu sabahki kilo: 68.2       aradaki fark: -400 gr

Dün yine açık havada hareket etmek için çaba harcadım. En az yarım saat yürüdüm, biraz da bisiklete bindim. Şaşkınbakkal'dan Büyük Kulüp'ün iskelesine kadar. Orada inip bisikleti teslim ettim. Gerisin geri yürüyerek döndüm.

Kaçamak: biraz kuruyemiş. Çikolata yok. Meyve suyu yok.

Sabah: canım bir dilim daha ekmek çekiyordu, yumurta kaynattım. onun dışında peynir ekmek salatalık zeytin, yeşil çay.

Öğlen: tavuk ve sebze yemeği (kabak, patlıcan, soğan, biber), yoğurt. ekmek yok.

İkindi: biraz üzüm, yoğurt.

Akşam: sebze, bir dilim kızarmış ekmek, sürme peynir


Yorumlar

  1. Eylül 1 bile olmadan güzel giriş olmuş projeye. Haftaya ben de olaylara dalıyorum, hatta hayatta kalmak'da paylaşayım, canım çekti.
    : )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lokma'dan yulaflı krepe.

Zaman en iyi ilaç derlerdi de inanmazdım :)

On ay sonra, yeni yaklaşım: makro besinler.